dijous, 20 de juny del 2013

Ha arribat el moment d'acomiadar-se pares i mares dels MEUS alumnes

Bé, ja ha arribat el moment de dir adéu, aquell moment que quan vàrem començar en setembre i vàrem fer la primera reunió semblava tan lluny... 

Aquest mesos he conegut, he rigut, he plorat i m'he enfadat desenes de vegades amb els vostres fills !! He pegat més crits que un pirata a l'abordatge !! He posat verds, grocs i qualque vermell !! Hem corregut per fer feines, hem suat per acabar-les, hem xerrat en les sortides, en les tutories, pels passadissos... Us heu recordat de jo els caps de setmana amb els munts de deures per fer... M'heu fet tants de regals que ja hem fa vergonya !!  Ara em toca a jo donar-vos les gràcies per la vostra confiança i pel vostre recolzament. 

Estimats pares i mares dels MEUS alumnes del MEU primer B, m'he sentit recolzat, cada vegada que he demanat qualque cosa, us ha faltat temps per respondre, us he sentit al meu costat encara que no estiguéssiu a classe amb jo, m'heu fet sentir la cosa que més m'agrada en aquest món, que és ser un mestre !! De veritat i de tot cor, gràcies per ser com sou, no canvieu,  sou els pares que un mestre desitja tenir !! Gràcies per la vostra paciència, gràcies per haver-me deixat ensenyar als vostres fills, ha estat un autèntic plaer. Esper hagin aprés qualque cosa i que d'aquí uns anys se'n recordin d'aquell mestre gras, gran i gros que cridava molt, que sempre xerrava de busseig, de boxa  i de taurons, fanàtic menjador de galetes Dino i que contava als vostres fills i filles històries d'un tal Ulisses rei d'Ítaca  !! 

Bon estiu a tots !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada